Je hebt een zaak in de juweliersbranche. Het personeel speelt een belangrijke rol. Iedere medewerker is dan ook zorgvuldig geselecteerd. Door de jaren heen zijn er veel regels veranderd in het arbeidsrecht. Natuurlijk, iedere medewerker moet krijgen waar hij/zij recht op heeft. Maar aan al die nieuwe regels kleven ook flink wat ondernemersrisico’s. Om weer onbezorgd te kunnen ondernemen, is payrolling een mooie oplossing.

Payrolling in de juweliersbranche; Zo werkt het.

Steeds meer ondernemers in de juweliersbranche kiezen ervoor om hun volledige personeelsbestand onder te brengen bij een payrollbedrijf. Deze neemt naast de personeel- en salarisadministratie ook alle financiële verplichtingen en arbeidsrechtelijke risico’s over.

Denk hierbij aan de betaling van de loonbelasting en alle overige werkgeverslasten. Ook het ziekte risico neemt het payrollbedrijf over. Vanaf dag één verzorgt de payroller de loondoorbetaling bij ziekte en de verplichtingen vanuit de Wet Verbetering Poortwachter. Ook een eventuele reïntegratie van een zieke medewerker wordt verzorgt.

Payned, aangenaam.

Wij zijn zo’n payroll organisatie. Ondernemers die met ons samenwerken doen dat om hun personeelszaken te optimaliseren. Bij Payned krijgen de medewerkers eerlijke arbeidsvoorwaarden. Altijd minimaal gelijk aan de branche cao.

Payned neemt alle opgebouwde rechten van de medewerkers 1 op 1 over. Zo kun jij je voor de volle 100% bezig houden met je zaak en krijgen de medewerkers minimaal dezelfde voorwaarden als voorheen.

Sinds 2019 ben ik management assistent bij Payned payrolling.

Als management assistent ben ik een duizendpoot en probeer ik mijn collega’s zoveel mogelijk te ondersteunen en mee te denken, maar vooral vooruit te denken. Ik richt me onder andere op agendabeheer, voorbereiden van vergaderingen, notuleren en het coördineren en faciliteren van bijeenkomsten.

Voor het plannen van een afspraak, neem gerust contact op 0522 – 746 746.

Sharona Laurier

Management assistent

Contact opnemen
Gerelateerde blogberichten