Je besluit te gaan overstappen op payrolling, maar dat betekent dat je hele personeelsbestand overgezet moet worden naar Payned. Wat een gedoe! Nee hoor, dit valt reuze mee. Payned helpt je hierbij!

Wat voor gegevens heeft Payned van je nodig voordat je kunt overstappen?

Om de samenwerkingsovereenkomst in orde te maken, heeft Payned je bedrijfsgegevens nodig. Zodra je wilt overstappen op payrolling, ontvang je van ons een e-mail met de benodigde sgegevens. Zodra we de gegevens hebben ontvangen, worden deze intern bij Payned overgedragen aan je relatiebeheerder. Hij/zij zal vanaf dat moment het aanspreekpunt zijn voor jou en je personeel.

Aan de hand van de gegevens wodt een samenwerkingsovereenkomst opgemaakt. De overeenkomst kun je digitaal ondertekenen. Geen gedoe meer met de post dus! Kijk; dat scheelt weer een hoop rimpels.

Medewerkers inschrijven

Daarna kunnen de medewerkers worden ingeschreven. Tijdens een personeelsbijeenkomst maken we kennis met de medewerkers en beantwoorden we alle vragen. Hierna kunnen de medewerkers zich digitaal inschrijven. Hier ontvangen ze instructies voor.

Zo hebben wij voldoende informatie om een payroll overeenkomst op te stellen. Ook de medewerker kan de overeenkomst digitaal ondertekenen.

Wat kan allemaal stopgezet en/of afgesloten worden?

  • Ten eerste kan de salarisadministratie stopgezet worden. Ook de kosten hiervan stoppen dan. Bij de laatste verloning kan het opgebouwde vakantiegeld en de vakantiedagen van de medewerkers worden uitbetaald. De medewerkers gaan bij jou ‘uit dienst’ en jij gaat verder als ondernemer ‘zonder personeel’.
  • Je verzuimverzekering kan worden opgezegd.
  • Het contract met je arbo-dienst kan ook stopgezet worden.
  • Het kan zijn dat je nog andere personeel gerelateerde verzekeringen hebt lopen. Overleg even met ons of je deze nog nodig hebt.

Sinds 2019 ben ik management assistent bij Payned payrolling.

Als management assistent ben ik een duizendpoot en probeer ik mijn collega’s zoveel mogelijk te ondersteunen en mee te denken, maar vooral vooruit te denken. Ik richt me onder andere op agendabeheer, voorbereiden van vergaderingen, notuleren en het coördineren en faciliteren van bijeenkomsten.

Voor het plannen van een afspraak, neem gerust contact op 0522 – 746 746.

Sharona Laurier

Management assistent

Contact opnemen
Gerelateerde blogberichten